DEM DÄR NYÅRSBILDERNA


Här kommer bilderna jag lovade...
eftersom jag hade problem med uppladdningen förut så kommer det då såhär
efterhand 2 veckor in på det nya året =)
det var en jätte trevlig kväll!



K och lilla söta S
som var så söt i sina fina kläder...



Fina brorsonen K söt han med...





Min svägerska I
med J...



Fina A...




Supergod mat...
Till förrätt var det hummer
och till varmrätt...
Tournado med inbakad potatisrulle
mums!





Le chef J himself...


Detta vin var väldigt god...





A hade verkligen dukat och gjort fint
kristaller och blänk både på bord
och i taket...
Som passande på nyåret!



Cool killar passar på att ta nyårskort...




Glad fru i huset...
A


Denna dessert var helt i min smak...
Rabarber under citronmarängtäcke
med
hallonsås runt om...
Mmmmm!



Precis så trevligt var det som det ser ut...
Inkl med oss då...
=)




Gänget...
För mig blev det helsvart i crepe blus
samt
hel lång viskos kjol...
Till det hade jag matchat med mörkröda läppar
vilket inte syns på bilden just där...
A skojade därbak att hon inte skulle vara med på bild

därför knäpptes det mitt i när hon skojade

man inte fick se fina henne ordentligt...
Ser mer ut som J får en liten puss på huvudet
=)




Vi hade inte köpt nån fyrverkerier
eftersom det var barn med...
Så vi sände iväg dessa asiatiska
(som jag inte kommer ihåg vad det kallas för nu)
eld lykta...



Så fint när det svävade iväg över himmelen...
De var ganska stora!








Bubbel blev det ju såklart hela kvällen...
Moet Chandon rose


Trevliga K och fina S...



A fick en verkligen fin
och
maffig bukett av K och S...





Eld lyktan såg ut som en måne
ju
högre upp den kom...


Vacker kristall krona...

POPULÄRA INLÄGG