SHOPPING OCH FOTOGRAFERING







Halloj finingar!

Har ni haft en bra helg?!
Det var några dagar sedan jag var härinne
men
det har varit fullt upp...
Fotograferingen igår var rolig
och
bilderna kommer att bli bra
hoppas jag!
Det var inspirerande att vara där
och
jag känner ju personen vi var hos
och
vet att hon kan leverera när det kommer till inredning...
Och det var likadant denna gång
men
ändå en aningen annorlunda...
Och
det får ni se denna vecka
om
inget annat inträffar...



Men jag har ju gjort annat med
b la
shoppade jag på rean hos
underbara blomaffären
Norr mälarstrands blommor...
De hade halva priset på sortimentet
av
krukor och krukväxter...



Så jag fyndade de ni ser på bilderna
Ursnygga silver krukor
och
vaser och växter...
Som blir perfekt till den asiatiska
inredningen...
Jag köpte två stora krukor
och
i dem har jag planterat avocado kärnorna
som
jag skrev i ett tidigare inlägg...
Förhoppningsvis växer de till sig riktigt fint
och
då blir de ju ganska höga med!
Så lite annorlunda och fin växt
med
de asiatiska stilen
och
silvret...
Perfekt!



Dessa tofsar hittade jag faktsikt

Indiska...
Jag såg dem hängandes i skyltfönstret
och
jag bara styrde mina steg till affären
för
att köpa dem...
De är långa och väldigt fina
till
ett perfekt pris!
Men de verkar populära och gå åt

skynda skynda fynda ni med...
(de var ej på rea)
De ska finnas i vitt,grått och svart
och
problemet är att jag vill ha i svart med...
=)
Håller tummarna att jag får tag i några!






Det är sååå snyggt med det gröna växterna
mot
de silvriga...
Eller hur?!



<3

Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG