ETT HUS MED POOL

















Via real estate





Min data är inne på service så jag vet ej riktigt när den blir
klar,känns lite konstigt och "naket" utan den,tänk vad för mycket teknik gör med oss.
Hoppas att allt är bra med er,finingar!
Idag har jag gjort lite av varje b la målat stolarna och har bestämt mig för att ge mig på soffan ,efter det är klart med
alla sex stolar.
Och soffan ska bli vackert vit i skiftningar åt svagt grått och
beige...snyggt,snyggt!
Men det tar tiiiid och många omgångar färg men det är billigare och lite  mera miljö vänligare än att köpa nytt i alla fall och något i egen stil,eller hur?!

Ja,jag vet ni ska få se bilder och stolarna först...
Snart,snart mina vänner!

Ha en trevlig kväll så ses vi imorgon!se på dessa bilder ,på
detta hus,läckert eller hur?

Nu ska jag iväg och handla nåt gott,är sugen på grillat...

Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG