LENA OLIN


"  Svenska Lena Olin internationell filmstjärna, 60 år, gift med svenske regissören Lasse Hallström. Hon pendlar mellan New York, Stockholm, Sverige och Skanör-Falsterbo, söder om Sverige. Hon yttrar sig här om skönhet och plastikoperationer "





"  Ytan är viktig men jag vill se ut som jag. Jag tycker inte om när det blir en tjusig mask. Egentligen gillar jag mig själv helt osminkad.



Jag vet inte om jag skulle göra någon plastikoperation än så länge kan jag låta bli. Det finns så många effektiva alternativ. behandlingarna som jag gör är fantastiska, först skrapar de bort ytan med ett litet rakblad, sedan använder de laser som stimulerar det egna kollaget, det blir liksom bara wow! jag vill inte se ut som att jag är 20 år men jag vill se extra bra ut.

Jag är inte svartsjuk om Lasse tittar på en snygg tjej, jag älskar själv att titta på vackra kvinnor.Att han jobbar med tjejer som är fantastiskt vackra och som har ett innerligt arbetsförhållande till honom, det är inte det som är jobbigt.  Jag är jättefascinerad av riktig skönhet, jag kan sitta och titta på hur olika pars barn ser ut och tänka att det där blev ju lyckat.

Jag såg ett tv program där de konstaterade att hela vårt samhälle  och våra barns trygghet är byggt på något så bräckligt som fysisk attraktion, det är ruskigt att tänka på  "










































                                          

Svensk tv intervju med Lena om skönhet bland annat.

Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG