ATT VÄLKOMNA 2014





Endast några timmar kvar på år 2013 och vi får säga farväl till det och välkomna 2014 med pompa och ståt =)
I år har jag inga förväntningar på det nya året,jag bara go with the flow 2014.Jag tycker att 2013 har bara gått så snabbt och en del roliga saker hände under detta året,så jag har liksom inte funderat på om jag har några förväntningar på det kommande år,det ska man väl inte alltid ha?!

Och inga nyårs löften ger jag längre,försöker lova mig varje dag, att ta steget närmare mina mål istället,och det är mera hållbart i längden =)

Men i alla fall,så vill jag önska er alla en fantastiskt fin nyårsafton.Ät gott och drick (måttligt) gott =)  och hur den än firas, så hoppas jag att den blir bra, och att ni känner er nöjda.

vill jag tacka er fina läsare, för att ni finns och tittar in här och följer denna blogg,det gör mig glad =) Och alla nya läsare är välkomna och jag hoppas att ni vill fortsätta komma tillbaks och läsa härinne.Så tack ska ni ha för detta året och så kul att ni hänger med i nästa år med,det kommer att bli detsamma men ännu bättre,och så får vi se om det kanske  tillkommer lite flera bloggare här på denna sajt.Så denna blogg kan göra skäl för sitt namn(ännu mera)och verkligen bli en blandad kompott =)

Stor kram
(och ta hand om er nu,så ses vi nästa år =)

Gott Nytt år,mina vänner!!!


<3 <3 <3






Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG