POWER PLATE EN TRÄNINGSFORM


Modellen Cindy Crawford är wellness hängiven och har förevigat sin ungdom med ett träningsredskap som engagerar hela hennes kropp under isolerad träning.För att bibehålla sin vältränade kropp använder hon Power Plate.









Power Plate produkterna är ledande inom accelerations träningsmaskinerna, som används av människor för att förbättra sin kondition, hälsa och sitt välbefinnande.Power Plate fungerar på så sätt att de  vibrerar eller rör sig i tre olika riktningar.Dessa små rörelser sätter kroppen ur balans.För att korrigera denna obalans,drar musklerna omedvetet ihop sig med mycket snabba reflex sammandragningar.Musklerna är därför nästan oavbrutet kontrakterade.

 Claudia Schiffer,modell;

"Jag älskar att använda Power Plate som en del av min fitnessregim.Jag kan utföra en verkligen intensivt workshop på så kort tid.Som en arbetande mamma med ett intensivt arbetsschema,kan jag vara i toppform utan att behöva tillbringa flera timmar på gymmet."


Eftersom träningen på en Power Plate maskin är extremt tidseffektivt, kan träningstiden därför reduceras markant.Det är som ett riktigt tufft aerobic pass.Hur du ska använda denna träningsform beror mycket på syftet med din träning och din individuella kondition.Det är bra att du tar hjälp och kontakt med ett gym anläggning nära dig och rådfrågar.Du bör vänta 48 timmar mellan två träningspass om du tränar samma muskelgruppMen om du däremot växlar olika muskeldelar som tränas, går det bra att använda Power Plate varje dag, precis som i traditionell styrketräning.

 Courtney Cox,skådespelerska;

"Power Plate har förändrat min workout på ett dramatiskt sätt.Jag vet att varenda muskel i min kropp aktiveras på ett sätt som inte är möjligt med traditionell träning.Möjligheterna har inga gränser.Jag älskar den här maskinen."

Det är bra att variera ditt träningsschema dag för dag men däremot i varje avslut med avslappningsdelen kan det vara samma regelbundna.
Power Plate maskiner kan du finna på olika gym, friskvårds och rehabiliteringscentra,hälsoklubbar,sportanläggningar,
spa och- skönhetsanläggningar samt auktoriserade Power Plate Studios.Sedan 2000 har hundratals människor runtom i världen använt Power Plate maskiner i många år,utan att några biverkningar har rapporterats.


Danni Minogue,tv presentatör och sångerska;

"För mig är träning på Power Plate det snabbaste,enklaste sättet att tona och skapa en stark kropp.Med bara några få korta pass i veckan är jag i form oavsett om jag slappnar av på en semester eller arbetar intensivt.Mina vänner  har kommenterat och märkt skillnaden,vilket varit mycket givande.Power Plate har hjälpt mig att se fram emot att träna"


Det visar att Power Plate är en säker och effektiv form av träning.Power Plate är också väldigt avslappnande och så mycket mer än en träningsmaskin.Det erbjuds möjlighet till helkroppsmassage och avslappning.Maskinen bearbetar passivt alla muskelgrupper i hela kroppen,ökar din cirkulation omedelbart och verkar smärtlindrande och avslappnande.Power Plate ökar din bentäthet och förbättrar muskelstyrkan.Vibrationerna som Power Plate producerar stimulerar musklerna att rytmiskt dra sig samman och slappna av, och få  stängda kappilärer att öppna sig,den s k muskelpumpen.

 Elle MacPherson,modell;

"Jag älskar min nya Power Plate.Redan efter 2 veckor på Power Plate kan jag se en skillnad på mina ben och mage.Det ger verkligen resultat,allt verkar så mycket fastare.Jag älskar det faktum att jag kan se resultat på så kort tid och med så lite ansträngning."


Detta kan hjälpa kroppen att effektivare transportera syre och näringsämnen och avlägsna toxiner såsom mjölksyra.Kom i form med Power Plate till en vackrare kropp.Regelbunden träning påvisar i kombination med en hälsosam diet har hjälpt deltagarna,att uppnå en varaktig långsiktig viktminskning på upp till 10 %


Rachel Weisz,skådespelerska;

"I mitt jobb är det viktigt att alltid ser bra ut.Med ett pressat schema så är det inte alltid lätt att hitta tid att träna.Med Power Plate,kan jag göra en snabb full workout hemma för att passa mig.Det är snabbt och enkelt och jag kan se och känna resultat."





 
                                    

Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG