FREDRIKSSON



Den 23 åriga svenska bloggerskan Rebecca blev utnämnd av svenska modemagasinet Chic, som Årets chicaste bloggare för sin klädstil.



Hon beskriver sin stil såhär;
"Unik,varierad och vågad.Ena dagen i en färgbomb och andra kolsvart,allt från chic till mer tuff och sportig.Jag är noga med att känna mig bekväm,jag skulle aldrig sätta på mig något bara för att det är trendigt"







Rebecca beskriver sig själv som en riktigt budgettjej och gillar märken som Zara, H&M, Monki bland annat.Och det mer exklusivare är hennes favoriter Chanel, Acne och Isabel Marant.Samt Second Hand och Ebay.






Rebecca klär sig gärna så hennes kurvor framhävs,och har fått en del positiv feedback för det;
"Jag tycker det är viktigt att visa upp,och att vara nöjd med min kropp.Fokusera på det som är bra med min kropp.Det finns för många tjejer med sjuka ideal och hemska tankar.Jag önskar att alla kunde vara mer stolta och nöjda.Wear your body!"







Rebecca är egen företagare, och arbetar som bloggerska på mode magasinet Chic.Hon beskriver sig själv som en modegalen och sprallig tjej med en stark vilja.Som älskar att ha mycket att göra och är en mångsysslare.Med bakgrund som att ha jobbat bakom svenske designer Lars Wallin, behind the scenes, samt vara konferencier två gånger på hans utställning.Hon har även vunnit pris för Årets modebloggare av Finest och även Årets chicaste bloggare av Chic  såklart.

Om du är nyfiken på denna tjejs blogg kika då in här.






Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG