I´M BACK

Jag såg dessa fina bilder ifrån DV
Butik COS vårplagg...
Jag tycker om de härliga färgerna och vissa av plaggen
men annars var det lite för stramt och tillknäppt för mig...
Men viss piggar det upp lite!!










Hallå där!

Några dagar tyst här men vad är en blogg utan bilder?!
Det har tydligen varit ett problem
hos de flesta med blogspot...
Nu håller vi tummarna att det inte blir så igen!
Mår ni bra?
Jag åkte på en ordentlig förkylning...
Och hoppas att det vänder snart!
 Men oj vad snö det har kommit...
Mysigt!
(fast jag väntar på våren  =)
Så fint när det lägger sig som ett  vitt täcke på hus taket...

Men det blir också väldigt halt i vissa städer
som den hemska och tragiska olyckan på bron i skåne...
En massolycka!
Usch,vad tråkigt för de anhöriga som kände nån där...
Tankar till dem...



<3

POPULÄRA INLÄGG