RHIANNA






Jag tycker denna låt med Rhianna är så bra...





Halloj vänner!

Allt bra med er?
Jag hoppas att ni har haft det bra i jul...
Så idag är det nyårsafton! =)
Jag sitter just nu och ser på nyhetsmorgon
och
sörplar hett kaffe...
Och får lite tips inför nyårs stassen...
Och kikar runt lite på bloggar som jag inte hunnit läsa
under veckan som gått...
Nytt år och nya möjligheter...
2013
Jag ska ikväll fira med några vänner
god mat
vin
bubbel
och trevligt sällskap
i ett vackert hus...
Jag sitter och funderar lite på vad jag ska välja
i klädväg...
Det är så kul när man får klä upp sig lite extra och förberedelsen!
Ikväll tror jag minsann att det ska bli röda läppar
och
svart klädsel
(kanske inte helt oväntad val av färg denna dag  =)
Men jag tror att det i alla fall blir
en långkjol eller långklänning...
 Jag ska om ett tag gå ner i centrum och ta och handla
 det sista att ta med mig...
Vad ska ni göra i nyår?
Nu får ni ha en bra start på eran dag!


<3



Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG