KAKEL DEKOR







Här är kakel dekoren som jag handlade förut
jag älskar mönstret...
Och det förändrar faktiskt köket
en del
så det blir spännande
 när allt faller på plats...



Efter detta ska jag välja nån av de
två
mattorna jag sett...
De båda går i svart
men
i olika material och utföranden..
Den ene är  i svart hård material
(vilket jag inte riktigt minns vad det var nu)
Och
den andra var vanlig mjuk svart mönstrad matta
som
egentligen är bara att slänga in i tvättmaskinen
då och då...
Och
ganska enkel!



Sedan är det bara hyllor
som
jag vill ha upp på väggen...
Intill matplatsen
det blir så ombonat och mysigt
plus
att du kan ha dina favoriter synligt framme...
Jag som pysslar och håller på
kommer säkert ständigt
att
ändra och uppdatera dem hyllorna...
Två runda speglar vill jag med ha
dels
för att speglarna ger mera ljus i det redan ljusa köket
men
också för formens skull...
Det runda ger en mjuk form på intrycket av rummet
och
runda former används mycket
 i det asiatiska stilen...
Efter det är köket klart!
Ja,förutom att jag vill ha sittdynor
till
kökssoffan och stolarna...
I alla fall till soffan!
De kommer vara svarta...
Jag vill ha svart vitt och brunt
med
accenter i marinblått/turkost
(tror jag)



<3

Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG