LITE PYSSEL INFÖR







Via:I dream of











Halloj finingar!





Lite dålig uppdatering idag men jag har haft lite fullt upp
idag hemma...
Hoppas allt är bra med er!
Jag är lite piggare
än sist.
Imorgon har jag lite att pyssla med

Jag ska bland annat baka
och ordna lite inför
söndagen
då en viss person fyller år!
=)
Jämn siffra blir det
och jag kan inte förstå det
när jag fortfarande känner
mig som 25 i kroppen!
(knoppen?)
=)
Men på söndag blir det
familjen och nära
kära med mitt härliga
bak och goda dryck...
Mys och väldigt
trevligt ska det bli...
Jag kommer att visa bilder sedan.
Så det blir ingen stor fest
men däremot så kommer jag att fira
lite mera sen och i omgångar
men det kommer att skjutas upp
till lite längre fram i sommar
pga av en privat orsak...
Så det blir  kul med repriser och mera
firande med olika personer sedan...
=)
Ha det nu så bra,fina ni!




<3

Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG