RESTYLANE







Halloj!



Jag har använt dessa produkter i samband med ett
reklam jobb,fick några burkar med både rengöring,dag
och natt kräm e tc
och har nu använt dem ett antal månader,en av burkarna
var en kräm mot hög pigmentering av huden som jag tycker
har hjälpt väldigt bra,jag har fått en jämnare ton i ansiktet,
och jag tror faktiskt att jag ska fortsätta med den,
varför sluta när det funkar så bra?!
Men det bästa med dessa produkter är ju att de
innehåller naturliga ämnen och inte nåt som förstör.
Jag känner mig väldigt fräsch,spänstig och annorlunda
i huden och vet då inte om det bara beror på detta men
huden har förändrats till det bättre...



<3

Kommentarer

  1. Alltid kul när man hittar något som funkar och som man ser resultat av! SJälv är jag tyvärr superslarvig med huden;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

POPULÄRA INLÄGG