SÅ HÄR VILL JAG SE UT I VÅR/SOMMAR


Ska straxt ut och sätta mig på innergården i solen...underbart...



Så här vill jag klä mig i vår/sommar, man vet redan innan vilka plagg man kommer att "bo"in sig i och använda hela tiden.
Jag tycker om att använda svala och fladdriga plagg när det är väldigt varmt,jag är en typiskt klänning tjej.




























Jag tycker lite om 70-talet så dessa snygga jeans passar in ...

Även denna kombo med tunikan ... snyggt!

Enkelt,vackert och väldigt snyggt ...

Skor som godis för ögat ...

Snyggt med band runt vristen ...

Snygga vardags sandaler men ibland får jag ont i fötterna om det blir för platt,en liten klack får det gärna vara ...

Men även om det blir för högt men det är tur att det finns platå och en del skor kan vara sköna att gå i,man får helt enkelt prova sig fram ...


Kul med lite färg på sin bikini,jag älskar ju svart färg så även på bikini men jag drar mig inte för att sätta på mig nåt i andra färger heller även nåt




Via:Next och Victoria Secret

POPULÄRA INLÄGG