ARE WE THERE YET?

HALLOJ!

Idag på em så var jag på salongen och fixade mina naglar,
så himla skönt att bli ompysslad och fin den stunden man är
där,vad tycker ni om min färg?den är väl vårig?Lacket är OPI
och färgen är:ARE WE THERE YET?jag tycker att OPI är en av de
bästa lacken,sitter på länge och håller sig snyggt och då är jag inte så överdrivet försiktig med tanke på att jag målar möbler etc...


Dagens middag är detta:chili marinerad lax med ugnsbakad potatis och ruccola.
Väldigt gott!


Denna saft ska jag prova då jag vill ha nåt sött men ej socker,
den innehåller STEVIA och det är en växt ifrån sydamerika
där bladen har använts i hundratals år för att ge sötma åt b la te.
Denna dryck är också naturlig för färgen kommer ifrån morot
och den rödgula tisteln safflor...
Om den är god ska jag tala om det för er sedan =)



Dessa snygga CASPARI servetter som jag blev så glad
att jag hittade,har dessa i svart med men blått är en av
mina favorit färger och det kinesiska motivet,är en del av
en dekoration till lampor som jag gör,det kommer jag att lägga upp bilder på sedan när de är klara!


Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG